Strona główna / Forum / Kącik mam / co podac dziecku kiedy wymiotuje?.. pomocy!:((


Right menu


Kącik mam

Tematy związane z ciążą, macierzyństwem, wychowywaniem dzieci.

Musisz być zalogowany aby uzyskać dostęp do forum. Możesz się zalogować tutaj

Autor

Wiadomość

agatam

08/12/2009 08:53

co podac dziecku kiedy wymiotuje?.. pomocy!:((

dzisiaj w nocy zaczal sie kszmar dla mojego malucha ma 13 miesc i zdarza sie to pierwszy raz. wszytsko zaczal zwracac! co mam mu podac do jedzenia bo widze ze dziecko jest poprosu godne kiedy daje mleko to 3 minuty i wszyscy jestesmy w mleku;/.. jest srasznie niewyspany marudzi ale nie zasnie do poki czegos tresciwszego nie dostanie do jedzenia.pomocy!sad(

Kubuś ;*** 2.11.2008

1Ewelina1

08/12/2009 10:27

hej,
najważniejsze, żebyś podawała dużo płynów nawadniających, Jedzenie jest drugorzędne, możesz podać jakiś kleik ryżowy tylko w bardzo małych ilościach, ale często. Jeśli wymioty nie ustąpią najlepiej udać się do lekarza.
Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam i że maleństwo szybciutko wyzdrowieje. Pozdrawiam

Czaruś (15.12.2003) i Kinga (12.11.2009) :)

rodzyna

08/12/2009 10:29

mam corcie w podobnym wieku i nie wiem co bym podala zeby przestalo wymiotowac ale napewno zeby sie nie odwodnilo to duzo wody proponuje, oraz jak masz z polskiego sklepu to herbatke z kopru wloskiego? albo rumianku?
jesli by byla glodna to podalabym na sniadanko kaszke a na obiadek powrocilabym do warzyw podstawowych: marchew, ziemniak, i zrobila papke bo pewnie nie bedzie dzidzia miala ochoty zuc
zycze powrotu do zdrowia!
moze jeszcze inne mamy sie wypowiedza

nasz skarb Julia; ur. 23.12.08

agatam

08/12/2009 11:51

dzieki dzieczny jak narazie to woda woda woda... reszta zwraca siew blyskawicznym tempiesad.. sprobuje moze ryzu mu dac.. moze sie przyjmie.. ehh bardzo kiepska ta nasza dieta heh i widze ze synkowi srednio smakuje;] damy radeblunk

Kubuś ;*** 2.11.2008

monixa

10/12/2009 10:51

spróbuj podać galaretkę, nie przelatuje przez organizm tak jak woda, więc zmniejsza ryzyko odwodnienia
są takie fajne gotowe galaretki dla dzieci z mullera, moja córa je bardzo lubi.

princess

10/12/2009 11:38

Witaj
Moja corcia tez chyba w 13 mies miala dwa dni gdzie wymiotowala ale nic niechciala jesc bo co zjadla to zaraz wylecialo, duzo plynow,robilam jej tez zupki aby cos tam zjadla.
To byly tylko dwa dni mam nadzieje ze u was tez zaraz przejdzie. happy

Monika

10/12/2009 22:26

Najlepiej udaj sie do lekarza, poniewaz moze to byc infekcja zoladka. Moja corka miala wlasnie to kilka miesiecy temu, przez tydzien wszystko wychodzilo sekunde po zjedzeniu. Lekarz powinien zapisac specjalny srodek, w proszku, rozcienczasz z woda i przeciwdziala odwodnieniu. To akurat bardzo smakowalo mojej corce, i bylo jedyna rzecza jaka chciala wtedy. Oczywsicie byla bardzo glodna, kiepsko wtedy spala, ale przynajmnije mialam czyste sumienie ze sie nie odwodni. Lekarz w naszym akurat przypadku powiedziala wlasnie zeby odstawic mleko (formula), poniewaz to tylko wzmaga infekcje. Staraj sie mu podawac wlasnie mnostwo wody i lekkostrawne warzywa i owoce. Jesli mozesz odstaw mleko, albo choc zmniejsz do minimum. U nas tak jak napisalam trwalo to dokladnie tydzien, ale mam nadzieje ze u Was juz lepiej dzis.
Pozdrawiam

mama Sophie, 29/07/2008

doris2009

12/12/2009 20:12

wszystkie mamy mają racje,ja tylko chciałam zyczyc dziecku powrotu do zdrówka jak najszybciej happy

doris