Strona główna / Nasze doświadczenia / Linia NHS 111 poszerza zakres porad



Right menu

Warehouse Fashions Limited

Linia NHS 111 poszerza zakres porad medycznych

Gosia Szwed

20.02.2018

Usługi te obejmują teraz m.in.: porady lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki, położnej, farmaceuty, psychiatry, onkologa i pediatry.

Jeśli pilnie potrzebujesz pomocy medycznej, ale nie jest to sytuacja zagrażająca życiu, możesz uniknąć niepotrzebnych wizyt na pogotowiu i zadzwonić pod obsługiwany przez NHS numer 111. Serwis NHS 111 poszerzył właśnie zakres porad medycznych, usługi te obejmują m.in.: porady lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki, położnej, farmaceuty, psychiatry, onkologa i pediatry.

Szacuje się, że w samym Londynie ponad 700 tysięcy osób co roku udaje się na pogotowie, podczas gdy mogłoby im pomóc telefon pod numer 111.

Dr Mathi Woodhouse, lekarz pierwszego kontaktu w centrum medycznym Pinn w Londynie komentuje:

„Serwis 111 w Londynie może teraz zaoferować pacjentom szerszy zakres porad farmaceutów, lekarzy pierwszego kontaktu, pielęgniarek i psychiatrów, którzy współpracują z osobami odbierającymi połączenia. 

Wielu moich pacjentów mówi mi, że gdyby wiedzieli, że mógą otrzymać poradę przez telefon zamiast czekać przez kilka godzin na ostrym dyżurze, skorzystaliby z infolinii. Chcemy, aby ludzie zrozumieli, jaką pomoc mogą otrzymać, korzystając z serwisu NHS 111 oraz rzadziej udawali się na pogotowie, co odciąży nasze szpitale. Wiem, że pacjenci oczekują wysokiej jakości porad medycznych niedaleko miejsca zamieszkania. To umożliwia im właśnie serwis NHS 111”.

Katarzyna Słowińska-Pereira dzieli się swoim doświadczeniem w korzystaniu z numeru 111.

„Z mężem zadzwoniliśmy pod numer 111, kiedy nasz syn histerycznie płakał mimo naszych prób uspokojenia go. Konsultant linii 111 poradził nam, aby go obserwować przez pewien czas, a kiedy płacz nie ustawał, umówił nas na wizytę lekarską. Telefon pod numer 111 był najlepszą decyzją. Szybko spotkaliśmy się z lekarzem, który od razu postawił diagnozę i zalecił leczenie. Zdecydowanie znów zadzwonimy pod numer 111, kiedy będzie to potrzebne”.

NHS 111 to bezpłatny serwis dostępny przez 365 dni w roku, przez całą dobę. Aby uzyskać więcej informacji o serwisie NHS 111, odwiedź stronę www.nhs.uk/111.

Chcesz coś dodać od siebie lub o coś zapytać? Dołącz do naszego forum!

Drukuj Wyślij znajomym